neděle 10. května 2015

Velká sláva!!!

Naše Juli slaví (pravda - oficiálně až zítra, ale dnešní neděle byla jako stvořená k malé domácí oslavě)! Uteklo 52 týdnů plných radosti, smíchu, něhy, tulení, kojení, přebalování... 364 dní naplněných mateřstvím a láskou, která sahá, kam oko nedohlédne. Užívala jsem si každičkou minutu plnými doušky, protože mi ji nikdo nikdy nevrátí. Ale vzpomínky - ty nedám!!! 

Rok jsem maminkou! Přijde mi to jako včera, kdy jsem poprvé držela tu naši lásku v náručí. Tak malinkou, křehoučkou, bezbrannou... Denně sledujeme její pokroky, její úsměvy, hlídáme její spánek a sny, těšíme se na její mrknutí po probuzení, na nenechavé ručky, které šmátrají a hledají další "pasažéry" v posteli. Nikdy bych nevěřila, jak být mámou ženu změní. I když spousta známých říká, že jsem to pořád já, jak mě znávali dřív, ale v srdci cítím, že je to jinak. Jsem moc šťastná, že mi život tenhle dar dopřál - nepřestanu děkovat!


Když jsme Julinečně přáli, i slzu jsem uronila - dojetím nad jejími pokroky, nad časem, který s dětmi tak letí, nad tím krásným dárkem, který jsme si vloni na den matek - v neděli 11. května - nadělili. 

Dort jsem se pokoušela poprvé vyrobit sama - korpus z jogurtového těsta, poleva z mazacího sýra, nazdobený sedmikráskami, mátou a marcipánovou beruškou. Julinka byla nadšená už když viděla, jak jej dokončuji. Když pak mohla kousek jíst s námi, blaženě mlaskala :-)

Dárečků nebylo mnoho - dostala od brášky malované srdíčko z papíru a obrázek, a od nás s tátou "chrastící" kostky, míček a šitého plyšového pejska. Plus pár nafouknutých balonků. Se vším si pohrála, pejska pomazlila - byla jsem opravdu překvapená, jak byl výběr dobrý a jak malé udělal radost. Moc mě to těší.

Koncem května nás čeká veliká rodinná oslava s prarodiči - tak uvidíme, jak se povede. Dnešní den podařený byl, užili jsme si ho celá rodina. Juli si toho asi moc pamatovat nebude, ale fotky zůstanou.

Krásný večer,
L. 



2 komentáře:

Děkuji za návštěvu!