úterý 12. května 2015

Včerejší narozeninové odpoledne

Vloni byl sportovní výkon tohoto dne jasný - vší silou protlačit malý meloun dírou velikosti citronu :-) Letos, vzhledem ke krásnému počasí, jsme se rozhodli pro výšlap na luka, která máme za domem. Šátek jsem pro tentokrát vzdala, a nainstalovala Julku do nosičky tátovi na záda. Ale tráva - ta byla lákavá! Takže jsme nakonec sedly do ní a trhaly a poznávaly kytičky, nadšeně výskaly při přivolání Ely a následném očmuchávání naší nejmenší, schovávaly se před sluníčkem a pak mu vystavovaly nos... A kluci si dali lekci líného tenisu.




Bylo to krásné odpoledne!



6 komentářů:

  1. V přírodě je to vždycky krásné... Já sama si až nyní plně uvědomuji o co všechno bych přišla, kdybych jako dítě nevyrůstala na vesnici, ale jen např. za zdmi paneláku s občasným výběhem na hřišti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem panelákové dítě, zato s babičkou na venkově a chalupou, kde jsme trávili veškeré víkendy a prázdniny. Takže myslím, že na mě "králíkárna" nezanechala žádné trvalé následky, a užívám si bydlení na malém městě v domku a s přírodou na dosah! A když vidím děti, jak jsou nadšené - jsem nadšená s nimi :-)

      Vymazat
  2. Přicházím s dodatečnou gratulací a přáním, aby se ty krásné dny, které tu popisuješ, opakovaly co nejčastěji a trvalo co nejdýl :-D Hodně zdraví a lásky celé rodině!

    P.S. jsem taky panelákové dítě, které vychovává panelákové děti ... o to víc si užíváme výlety a pobyt na chalupě!!! A řekla bych, že žádnou zdravotní újmou netrpím (ba naopak, při své alergii bych asi jaro na vesnici nezvládla...) Ale také na druhou stranu neříkám, že bych pro své děti domeček nebrala, jen se to nějak sešlo jinak :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk míní, život mění. Však - žijeme, jak nejlíp umíme, viď!

      Vymazat
  3. Lucí, jste moc pěkná rodinka.
    Děti rostou jako z vody :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Elí! Děti nám někdo zalívá živou vodou (to menší hlavně v noci... :-))

      Vymazat

Děkuji za návštěvu!