úterý 20. srpna 2013

Pohoda

Kdepak jí je konec? Návrat do reality všedních pracovních dní je více než krutý. Tři kolegové na dovolené, takže dělám za 4 (no - trošku přeháním), ale nevěším hlavu, a věřím, že zase přijdou dny, kdy si dám havaj. Jako náš Mourek. Foto považuju za jedno z NEJ letošních prázdnin. 



Tak pěkný pracovní den pracujícím, a příjemný osvěžující den dovolenkujícím! 
L. 

10 komentářů:

  1. Tak ať ti jde práce pěkně od ruky :-) Hezký den!

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  2. nech sa ti darí v práci!
    a naozaj krásna fotky!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  3. určitě ty dny příjdou ;) jé kocourkovy to moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Lucinko, neboj.. vím, že se nebojíš.. kolegové se vrátí a pak si Ty.. dáš přesně takové lehárko, jako váš mourek .-) A to foto JE FAKT SUPER! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Lucko, tak já jsem teď dělala za dvě a jsem ráda, že příští týden už bude vedoucí zpět v práci. A Mourek je úžasný :-)

    OdpovědětVymazat
  6. No tak ta fotka je ale božííí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mourek si pohodu a kľud značne užíva, naozaj dobrý záber :-), on si je vedomý, že bude foto :-)
    J.

    OdpovědětVymazat
  8. Holky, díky za návštěvu a pochvalu! Hezký víkend! L.

    OdpovědětVymazat
  9. Lucko, neměla jsem to kam napsat, takže píšu sem, pak to můžeš smazat, DÍKY MOC za upozornění ohledně KA, je to teda vrchol :-(

    OdpovědětVymazat
  10. Teda fotka kocourka je krásná, já ty kočičí duše prostě miluju, taky jich mám doma až dost :-)....Ta dovolená to je nešvar :-) úplně Ti rozumím, taky zrovna dělám za kolegy, co jsou na dovči anebo je zas stres, že se ještě někdo na dovču chystá, jenom já pracuju....(taky přehrávám, ale jen maličko !¨)). Tak ať se Ti daří, jsem ráda, že jsem našla nový pohodový blog a mrknu i na fler - to jsme kolegyně, jsem taky na fleru :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu!