sobota 31. srpna 2013

Můj drobný IKEA hack

O lásce k řetězci Ikea už jsem se tudle rozepisovala, tím vás v sobotním odpoledni nebudu nudit znovu. Ale musím se pochlubit svou drobnou předělávkou, podle mých představ.

Nějakou dobu jsem si brousila zoubky na povlečení do nové ložnice. Ikea zřejmě vyslyšela mé prosby, a celý srpen měli tohle povlečení v Brně v akci pro členy Ikea family. Dotáhnu domů nadšeně dva balíky, vyperu, navlíknu, ale ...... Kdo od nich ložní prádlo máte, víte, že dělají povlaky na polštáře jen v rozměru 50x60 cm. A to je pro mě hooooodně málo :-(

I jsem nelenila, vyrazila ještě pro jeden akční balíček (bohužel už neměli povlečení na jednolůžko, pouze na dvoulůžko - no co, aspoň je víc látky!), a jala se ušít povlaky na dva velké polštáře! 




Správný počtář vidí polštářů pět - použila jsem i jeden z povlaků na polštář z velkého balení. A opravdu ještě hromada látky zbyla, a s ním mám též úmysl - ustřihla jsem ji tak, aby seděla na dětskou deku a polštářek. Až bude jednou v naší ložnici stát postýlka, tak budeme mít sladěné peřinky :-) 
Jdu psát Ježíškovi o tu postýlku (nebo o ten obsah?) :-)


Hezkou sobotu!
hackerka Lucka

5 komentářů:

  1. Žena činu. To bude mít v ložnici dlouho léto.
    A přeji, aby se brzy zadařilo. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, nádhera .... to povlečení vypadá moc krásně ... přeju ti, ať se ti v něm zdají jen samé krásné sny .... Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Luci, nádhera .... to povlečení vypadá moc krásně ... přeju ti, ať se ti v něm zdají jen samé krásné sny .... Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Lucko, super povlečení a ať si Ježíšek se splněným přáním pospíší :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvely napad! Ted uz jen ten Jezisek :)
    Zdravim a krasne pondeli Vam preji.
    Marketa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu!