úterý 2. července 2013

Bydlení

Tedy abyste rozuměli - předplatné časopisu Marianne bydlení. To je to, co jsem si nadělila k narozeninám (pravda nadělovala jsem asi tak o dva měsíce dříve, ale nevadí - proč si neudělat radost, že!). A dnes ráno jsem si udělala radost znovu, když jsem ze schránky tahala další číslo! Fascinuje mě, že začátkem července je někdo schopen vydat srpnové číslo. Navíc - na stáncích bude až 4. 7., já už ho dnes pyšně prolistovávala a říkala si, že jsem jedna z prvních, kdo ho třeba čte.

A taky - musím nabrat rychle inspiraci, abych mohla soutěžit u Iri Novak!




Tak hurá uvařit kávičku a listovat ještě jednou, tam a zpět, a pak znovu :-) Hezký den!
L. 

1 komentář:

  1. Tak šup na to súťaženie, už aj keď ja som dostala na to odvahu ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu!