středa 13. srpna 2014

Mimitvoření a 3 měsíce

Naše miminko zdárně roste, přibírá a prospívá (s jistými odchylkami - nepaseme koně, ale nenecháme se tím rozhodit a pravidelně trénujeme a rehabilitujeme). Juli oslavila v pondělí 3 měsíce svého dobrodružného pobytu na zemi, v naší rodině (63 cm, 6460 g). Troufám si tvrdit, že si nás zamilovala (háže úsměvy filmové hvězdy na mě, tátu i bráchu) a že začínáme mít jakýsi takýsi denní režim. Ale všechny mámy to znají - za ten úsměv dítěte ta "dřina" a nervy stojí!

A jak se tak rozkoukává naše miminečko, rozkoukávám se i já u stroje a poblíž něj a látek, takže v poslední době vznikla válecí dečka pro Juli, a hrací kostka s provázky, mašličkami a korálky. Jsem se sebou spokojená!



Mějte hezké, i když deštivé, odpoledne!!!
L+J

10 komentářů:

  1. Pěkné šití Luci:-) Sovičkové panely mám také, plánuju z nich dětskou knížku:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ajko! A dětská knížka - to zní taky báječně!!!!

      Vymazat
    2. Luci prozradím ti víc:-) Ke každému obrázku jsem vymyslela básničku, natisknu je na látku určenou na tisk a sešiju s obrázky. Jen doufám, že to do vánoc stačím:-)))

      Vymazat
  2. Válecí deka se mi moc líbí a prospívejte ve zdraví :o)
    Přeji samé hezké dny.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Juli má moc šikovnou maminku! A že nepase koně, no bóže, tak umí něco jiného :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No těžko se s tím vyrovnává, že není podle "tabulek", hlavně dětská doktorka mě rozhodila, ale už se dávám dokupy a malá se to snaží statečně dohnat! Je šikovná po mně!!! :-)

      Vymazat
  4. Nádherná deka a krásná kostka!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu!