středa 29. ledna 2014

Další fáze

Shánění růžové výbavičky jste viděli posledně. Řekla bych, že mám zásobu minimálně pro dvojčata, případně i skromná trojčata. Teď nastoupila fáze vybírání "vozidla" - tedy kočárku. Auto "nové" máme, tam se snad vejdeme, a pořád doufám, že náš velký kufr pojme téměř jakýkoliv kočár.

Jeden den jsem přesvědčená, že naše Juli nutně potřebuje vozítko nové, vymazlené, luxusní a krásné. Ale - rozpočet nemáme nafukovací, takže se snažím držet při zemi. Druhé ráno se budím s přesvědčením, že pořídíme kočárek z druhé ruky, ale bude "značkový". A tak, jak se střídají má přesvědčení o druhu kočárku, střídají se i barvy, typy koleček, druhy autosedaček... Prostě - mám v tom fakt "jasno"! :-)

Po pár rozmluvách se zkušenějšími kamarádkami - "zasloužilými" matkami - jsem se rozhodla jít na výběr od lesa. Ať je kočár co nejlehčí, a korbička velká tak, ať do ní příští zimu uložíme Lili i s fusakem. Že nechci tříkolku vím od začátku. Po pátrání vypadl tenhle fešák, líbí se mi i ta barevná kombinace (dneska, zítra vyhraje určitě jiná). 



Já se prostě těším, s jakou se zítra probudím :-) 
Hezký večer, dobrou noc, a příjemné a inspirativní probuzení!!!
L+J

2 komentáře:

  1. Luci, já taky doporučuju velkou korbičku. Dítko tam má víc místa na protažení a ani v zimě tam pak Julinka nebude namačkaná jak sardinka. Já jsem měla hluboký kočár Deltim Sport, který může někomu připadat obyčejný, ale odvozil obě moje děti a ještě dítko známých. Byl prostorný, houpací, velká kola (takže nedrncal jak kostitřas), když pak děti už seděly, tak se vyndal vnitřek a byl z něj sporťák. Až pak jsem kupovala golfky.
    Tak přeji pěkné vybírání a zase dej vědět, až vybereš něco jiného :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Lucinko, určitě vybereš ten správný .-) Uvidíš ho a budeš vědět, že je to on .-) ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu!