pátek 1. března 2013

Kudykam

Kudykam je lyrikál. Tedy divadelní hra ve verších, které se dílem zpívají a dílem mluví: s trochou nadsázky "divadlo jedna báseň". 


Děj je duchovní cestou hrdiny (Martin), jehož na počátku potkáváme v jeho pokojíku "Penziónu Svět". Má se spokojit se svým "jistým", anebo se vyklonit do nejistoty a do víru příležitostí i hrozeb, který správně tuší za dveřmi svého pokoje? Má následovat strýce, který se na takovou cestu kdysi údajně vydal a prý dospěl z pátého suterénu až kamsi nezměrně vysoko, možná až do přízemí? A má-li se k tomu odhodlat, bude vědět kudy kam? 

Jakmile si Martin tu otázku položí, ocitne se tváří v tvář svému zhmotněnému přání v podobě Kudykama - ten se mu nabídne jako průvodce. Slíbí, že Martinovi bude podávat návrhy dalšího postupu, volbu konkrétních kroků nicméně ponechá na něm. Martin přitaká, a tak se stává žákem vskutku bizarního Mistra. Na cestě ho čeká mnoho překážek, největší boj ale musí svést sám se sebou. (čerpáno z oficiálních stránek Kudykama).

Znáte? Já kdysi viděla, je to nádhera, má to poselství, a hlavně úžasné písničky z pera pana Horáčka a Hapky. Dnes si dělám takové melancholické páteční odpoledne - nechcete se přidat? 


Můj bože to je krásný den (zpívá Vojta Dyk a Lucka Šoralová) 

Havrani na sněhu (zpívá Ondra Ruml)

Krásný víkend!
L. 

1 komentář:

  1. Harvani na sněhu jsou fajn.
    Jinak, u mě na blogu právě probíhá soutěž a já bych tě na ni ráda pozvala. Potěší mě, když se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu!