čtvrtek 17. ledna 2013

Třetí dítě

Upřímně doufám, že nikoho neklepla pepka, ale - kdo mě zná, ví, že děti nemám, a kdo mě nezná - toho by to vyděsit nemuselo. 

Třetí. 
"Dítě". 
Svetrové... 
:-) :-) :-)

Pro mého šíleného bratra a jeho ještě o kapku šílenější ženu. Byt mají v barvách black-and-white. Na Vánoce dostali černého kravaťáka, a k němu nutně potřebovali světlého bráchu, aby mu nebylo smutno. Jenže - ona ta bílá nebyla až tak úplně bílá. Po náletu na výprodej v second-handu jsem domů donesla tu správnou, a tak k Tedovi (černý) a Tapú (béžový) přibude ještě běloch. Dva starší medvědi jezdí na víkendy na hory, fotí se na sněhu - takže se těším na fotky, které pak určitě zasdílím. Doufám, že se ty "moje děti" mají dobře :-) 


A přemýšlím - jestli by se to svetrové zvířectvo už nemohlo rozmnožovat samo? Že by to jako zvládalo beze mě, a já bych 4 hodiny jejich "porodu" mohla věnovat něčemu jinému šitému? I když - Jonáše už mi asi nikdo neodpáře. Mé díky patří Bellet za super střih!!! Předčil všechna má očekávání, a i když už medvědů vzniklo dobrých 40, pořád mě to baví!

Krásný den všem,
L. 

5 komentářů:

  1. Medvěd je skvělý!!! A dostalo mě to číslo, žes už ušila 40 medvědů, tak to velký palce nahoru :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Luci bezva, a koukám že už bys těmi medvědy i Václavák obložila:-))))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Teda holka ... ten je taky moc ňuňu ... a těch medvědů ale je ... a stojí za ten porod ;-) tak ještě hodně dalších ju. Lenik

    OdpovědětVymazat
  4. Ach Luci, to je zase krása! Mám doma taky tři děti a zdá se mi, že by si s těmi tvými moc rozuměly. Jsou totiž ze stejných materiálů. Moc hodné, tiché, roztomilé dětičky máme ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. je proste nunununu....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu!