neděle 4. listopadu 2012

Velké plány

Plány na víkendy mívám velkolepé. Ostatně i v práci mě denně svrbí prsty a těším se, jak dorazím domů a budu tvořit, budovat, zkrášlovat, nadšeně pobíhat a dekorovat. Realita všedních dní bývá bohužel jiná, a i můj víkend neoplývá velkými výtvory, za kterými následuje obrovský potlesk a plácání po ramenou.

Ale - nic mě nehoní, a tak si v klidu užívám toho, co stihnu, zapaluji svíčky, čichám k růžím, které jsem si v pátek dovezla, a uklízím těch pár nití, co přece jen přišly na řadu a pomohly mi stvořit dalšího "panáčka", jak jim říkají mí kluci.

Můj nejoblíbenější projekt od Bellet - medvěd Jonáš. Ze starého svetru (kolega jej několik let schraňoval v práci ve skříni, po svolení jsem jej minulý týden táhla nadšeně domů). A protože brácha a jeho žena mají byteček laděný černo-bíle, volba byla jasná :-) Ani nevím, jaké pořadové číslo má tenhle frajer, ale dost možná je více než dvacátý! 


Foto je teda mizerné - v tuhle "noční" hodinu tady prostě více světla nenaženu. Tak třeba příští víkend bude prostor využít během dne světla denního. 

A ráno za tmy zase do práce. Třeba mě během dne napadne nějaký velký plán, který jednou přijde na řadu a mé sny budou postupně realizovány. Ale jen týden do práce a čeká mě krásných 9 dní volna, které si hodlám užít se vším všudy!


Krásný večer, 
L. 



3 komentáře:

Děkuji za návštěvu!